Pisani prigovor potrošača
Sukladno članku 10.
Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj: 19/2022) obavještavamo
potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu
mogu iskazati na neki od sljedećih načina:
·
Osobnom
predajom pisanog prigovora prodajnom osoblju u prodavaonici na adresi Trg Zlate
Bartl 11a, 48000 Koprivnica.
·
Putem
pošte na adresu sjedišta obrta:
KATEMA, obrt za trgovinu,
marketing i usluge,
Trg Zlate Bartl 11a
48000 Koprivnica
Republika Hrvatska
·
Putem
elektroničke pošte na e-adresu: info@katema.hr
Trgovac / pružatelj usluga se obvezuje bez
odgađanja u pisanom obliku potvrditi primitak prigovora potrošača.
Trgovac / pružatelj usluga se obvezuje u
pisanom obliku dostaviti odgovor na prigovor najkasnije u roku od 15 dana od
dana zaprimanja prigovora sukladno ovoj Obavijesti jasno se izjašnjavajući
prihvaća li osnovanost prigovora potrošača. U tu svrhu, molimo Vas da u
prigovoru koji osobno predajete u prodavaonici ili dostavljate putem pošte,
naznačite svoje ime, prezime i adresu.